نیکس

معرفی جامع محصولات ارایشی بهداشتی برند NYX

ایا تابه حال اسم برند نیکس به گوش شما خورده؟ تا چه حدی با محصولات نیکس اشنا هستید؟

NYX Professional Makeup یک شرکت لوازم آرایشی آمریکایی است که زیرمجموعه L’Oréal است. این شرکت در سال 1999 توسط تونی کو در لس آنجلس تأسیس شد. نام آن از Nyx، الهه یونانی شب، گرفته شد.

معرفی جامع محصولات ارایشی بهداشتی برند NYX

در چه حدی با محصولات برند NYX اشنایی دارید؟

ایا تابه حال اسم برند نیکس به گوش شما خورده؟

تا چه حدی با محصولات نیکس اشنا هستید؟

به خاطر قیمت بالای لوازم ارایشی بهداشتی اکثر مراجعه کنندگان به جای کیفیت،اول جویای قیمت میشنوند. .ولی اگه بدونین امروز میخوایم یه محصولی با کیفیت بالا و قیمت مناسب ارائه بدیم، حتما تا پایان مطلب ما رو همراهی میکنین. جالبه که بیشتر طرفداران برندهای خاص محصولات ارایشی،در مورد تاریخچه و یا موادی که برای تولید استفاده میشه و حتی اینکه از (ازمایشات حیوانی) استفاده میشه یا نه، مطلع نیستن.

ما در فروشگاه آسیون با این دانش ها تلاش میکنیم سطح معلومات شما را بالا ببریم تا شما مخاطبین عزیزدر انتخاب محصولات مورد نظر اطلاعات کافی رو داشته باشید. همچنین به جای استفاده از محصولات فیک بی کیفیت و گران قیمت،از محصول و برند با اصالت وبا قیمت معقول و مناسب استفاده کنید. لطفا نظرات و سوالات مربوطه را در قسمت دیدگاه یا ما به اشتراک بگذارید.

محصولات نیکس

تولد برند نیکس (NYX)

لوازم آرایش nyx “نیکس” که در لس‌آنجلس راه‌اندازی شد، ابتدا در ماه می ۲۰۱۰ به عنوان شرکتی کوچک آغاز به کار کرد؛ ولی خیلی طول نکشید که در سال ۲۰۱۴ به موفقیت چشمگیری در جهان دست یافت و فروش محصولات آن در سرتاسر دنیا به ۹۳ میلیون دلار رسید!

اولین محصولی که برند نیکس تولید کرد، یک محصول ترکیبی خط چشم-سایه چشم با نام Jumbo Pencil Eye بود که به سرعتی باورنکردنی در بین مردم مشهور شد. گفته می‌شود شرکت مذکور در سال ابتدایی فعالیتش، توانست درآمدی ۲ میلیون دلاری را به خود اختصاص بدهد. با این که در ابتدای فعالیت، لوازم آرایشی خود را بیشتر به متخصصان زیبایی می‌فروخت، اما به تدریج در بین فروشندگان خرده فروش نیز عرضه شد.

بخشی از روپرتاژ تونی کو (Toni Ko) مالک و موسس برند نیکس،به این صورت است:

« من فهمیدم بین برندهای بسیار نام آشنا و موفقی که در فروشگاه‌های خرده فروشی و برندهای انبوه فروخته شده در داروخانه‌ها وجود دارد، یک شکاف بزرگ وجود دارد. در حقیقت یک کالای با کیفیت عالی و بسته بندی شیک و هم چنین قیمت مناسب برای کیف پول مردم وجود ندارد. این ماموریت من بود که آن شکاف را ببندم.»در واقع هنر تونی نکته سنجی و ریز بینی بود که با شناسایی فرصت‌ها و استفاده از آن‌ها عجین شده بود.

پیشرفت برند NYX

به تدریج نیکس (nyx) به بیش از ۷۰ کشور جهان راه پیدا کرده و خیلی زود به علایق طیف گسترده‌ای از بانوان پیوست. این شرکت در سال ۲۰۱۴ با ارزشی بالغ بر ۵۰۰ میلیون دلار به کمپانی محبوب بین‌المللی، لورآل (L’Oréal) واگذار شد. تا همین امروز نیز نیکس به عنوان زیر مجموعه‌ای تحت حمایت لورآل به فعالیت می‌پردازد و این موضوع بر شهرت آن بیش از پیش افزده است. عوامل مختلفی زمینه ساز پیشرفت شگفت انگیز و تصاعدی نیکس شدند. هم اکنون این شرکت توجه آرایشگران حرفه‌ای، بلاگرها و منتقدان لوازم آرایشی زیادی را به خود جلب کرده است.

کمپانی NYX در حال حاضر ۳۲ سایه‌ی مختلف را با همان فرمول خامه‌ای قبلی که از آن استقبال شده بود، روانه‌ی بازار کرده است.در ادامه‌ی فعالیت، نیکس به حدی گسترش پیدا کرد که بر اساس مستندات، نرخ رشد فروش سالیانه‌اش را به میزان ۷/۴ درصد گزارش کرد. در حالی که هنوز مقر اصلی  «NYX Professional Makeup» در قلب لس آنجلس قرار دارد، یک مارک جهانی است که محصولات آن در بسیاری از کشورهای جهان در هزاران خرده فروش متشکل از فروشگاه‌های زیبایی و مد، فروشگاه‌های آزاد و اختصاصی، داروخانه‌ها و هم‌چنین در سایت رسمی این شرکت موجود است.

مژده برای مدافعین حقوق حیوانات و وگان ها

لازم به ذکر است که (NYX) به عنوان یک مارک عاری از ظلم تأیید شده است. نیکس، طیف گسترده‌ای از محصولات گیاهی (وگان) را ارائه می‌دهد. بنابراین با اطمینان کامل از ضد حساسیت بودن و خواص سرشار آن می‌توانید از لوازم آرایشی تولید شده بهره ببرید. البته این نکته حائز اهمیت است که برای خرید لوازم آرایشی با برندهای معتبر جهانی باید آن را از فروشندگان معتبر(فروشگاه اسیون) تهیه کنید تا جنس تقلبی به جای نمونه‌ی اصلی به شما عرضه نشود.

محصولات نیکس (NYX)

محصولات این برند نیکس بیش از یک مجموعه از جدیدترین روش های بهداشتی و زیبایی را با ارائه می دهد. این مجموعه ای از محصولات متنوع از جمله مرطوب کننده ها، کرم های ضد آفتاب، اسپری های نمک دریا و غیره شامل محصولاتی است که برای شما بهترین نتیجه را به ارمغان می آورند.

برند نیکس با بهره گیری از تکنولوژی های برجسته و مواد منحصر به فرد، محصولاتی را تولید می کند که در بهبود استحکام پوست، جوانسازی و نمک به زندگی زیبایی شما می افزایند.

از اولین روز استفاده از محصولات نیکس، شما قدرت تغییر بهترین خود را خواهید داشت. با ترکیبی از ترکیبات طبیعی معجزه آسا، محصولات نیکس توانسته اند تداخل های جدید در دسترسی به روش های بهداشتی و زیبایی را خلق کنند. بااستفاده از محصولات نیکس، احساسی عمیق از شادابی و خوشبختی برای پوست شما در دست خواهد بود. ترکیبی از روغن های طبیعی و عصاره های گیاهی در محصولات نیکس، باعث می شود پوست شما تغذیه شده و آبرسانی کاملی تجربه کند. محصولات نیکس همچنین دارای خواص ضد التهابی و ضد حساسیت بوده و پوست شما را در برابر عوامل آزار دهنده محیطی محافظت می کند.

  1. رژ لب‌های جامد و مایع
  2. برق لب
  3. خط لب
  4. ست‌های آرایشی لب
  1. محصولات پایه‌ی آرایش
  2. هایلایتر و کانتر
  3. اسپری‌ها
  4. رژ گونه
  5. برنزه کننده‌ها
  6. پودر نیکس
  • متفرقه

  1. برس‌ها
  2. ابزار آرایشی
  3. درخشان کننده‌ها
  4. پالت‌ها
آرایش چشم
  1. سایه‌ی چشم
  2. خط چشم
  3. آرایش ابروها
  4. ریمل‌ها
  5. پرایمرهای زیرساز سایه چشم

خرید محصولات نیکس اورجینال از آسیون

یکی از مزیت‌های اصلی خرید محصولات نیکس آنلاین، آسانی و سرعت در انجام خرید است. با سایت آسیون، می‌توانید به راحتی محصول مورد نظر خود را پیدا کنید، قیمت آن را مشاهده کنید و در نهایت به سبد خرید اضافه کنید. تنها با چند کلیک ساده، خرید خود را تکمیل می‌کنید و منتظر پیک درب منزلتان باشید.

با خرید محصولات نیکس آنلاین، از تنوع بالایی نیز برخوردار می‌شوید. سایت‌های فروشگاهی به راحتی تمامی محصولات نیکس را دارا می‌باشند و شما می‌توانید بر اساس نیازهای خود، محصول موردنظر خود را به راحتی پیدا کنید. این امکان را برایتان فراهم می‌کند که بین تمامی مدل‌ها و طرح‌های مختلف، بهترین و مناسب‌ترین را انتخاب کنید.

برندهای معتبر لوازم آرایشی از بهترین برندهای لوازم آرایش ایرانی هستند و فروشگاه اینترنتی آسیون به عنوان نماینده اصلی ارائه کننده این برندها می باشد. برای خرید اینترنتی انواع لوازم آرایش صورت اصل از برندهای معتبر دنیا با قیمت مناسب می توانید سفارشتان را به راحتی در سایت آسیون ثبت نمایید.

تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در آسیون با تضمین اصالت کالا و تاییدیه وزارت بهداشت ارائه می شوند. پیشنهاد می کنیم که قیمت های منصفانه و رقابتی مجموعه ی آسیون را با سایر فروشندگان محصولات مراقبت از پوست مقایسه کنید تا از حسن نیت ما اطمینان حاصل کنید. در صورت بروز هر گونه مشکل در حین ثبت سفارش، می توانید از پشتیبانی فروش سایت نیز کمک بگیرید.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *