پرایمر

ناگفته های پرایمر که باید بدانید!

پرایمر چیست و چه کاربردی دارد؟

پرایمر زیرساز آرایش ، که بعد از استفاده از محصولات مراقبت پوست از آن استفاده میشود. پرایمرها پوست را صاف میکنند و باعث افزایش ماندگاری آرایش و منافذ رو تاحد زیادی محو و نامرئی میکنند و همچنین خطوط ریز چین و چروک شمارو روشن و محو می کنند. و در برخی موارد لیفت موقت صورت هم انجام می دهند و حتی میزان مصرف مواد آرایشی رو هم کم میکنند.

ناگفته های پرایمر-پرایمر چیست و چه کاربردی دارد-فروشگاه آسیون

ویژگی ها و کاربردهای پرایمر آرایشی

نحوه عملکرد پرایمر واقعا جذابه. زمانی که این محصول رو به مقدار مناسب روی پوست میمالین، به طرز معجزه آسایی ظاهر لکه ها و عیوب پوست را کاهش می ده و آرایشتون رو بی عیب و نقص نشون میده. علاوه بر این، با ایجاد یک لایه نازک در پوست، به عنوان پایه ای برای استفاده از سایر محصولات زیبایی عمل می کنه. به این ترتیب همه چیز به خوبی روی پوست قرار می گیره و ثابت می شه.

یکی دیگر از ویژگی های پرایمر توانایی اون در به تاخیر انداختن چین و چروک در طول روز هست. از نظر کمک به ماندگاری رژ لب و رژگونه روی پوست، پرایمر خیلی عالیه. این محصول ابزار کارآمد و ضروری برای افرادیه که به دنبال لبه‌ای خارق‌العاده و ماندگار بدون ترک یا پودر هستن.

معمولا پرایمرها در انواع مختلف و با برچسب های مختلف عرضه می شن. هر نوع پرایمر ویژگی ها و کاربردهای خاص خودش رو داره. به عنوان مثال، یک پرایمر بافت به هنرمندان آرایش کمک می کنه.

 یکی دیگه از مهم‌ترین کاربردهای این محصول افزایش ماندگاری آرایش بر روی پوسته. با استفاده از پرایمرها، می‌تونین آرایش خودتون رو به‌طور کامل ثابت نگه دارین و جلوی پخش شدن آرایشتون رو بگیرین.

تقویت کنندگی و لطیف کردن پوست هم یکی دیگه از کاربردهای پرایمر هست. با استفاده از این محصول پوستتون آماده استفاده از محصولات آرایشی می‌کنین و پوستتون بعد از ارایش خیلی صاف و لطیف میشه.  همچنین بعضی دیگه از کاربردها شامله:

کمک به مخفی کردن خطوط ریز پوست: اغلب خطوط ریز و چین و چروک‌های ریز روی پوست باعث کاهش زیبایی آرایش می‌ش. استفاده از پرایمر کمک می‌کنه تا خطوط ریز روی پوست کاهش پیداکنه و آرایشتون بهتر از اب در بیاد. بوی یک عطر از ترکیب نت‌های مختلفی تشکیل می‌شوه. نت‌ها می‌تونن شیرین، ترش، تند و… باشن. بسته به سلیقه شخصیتون، می‌تونین بهترین ترکیب نت‌ها  رو پیدا کنین. همچنین توجه کنین که از طریق آزمایش روی دستتون، از ماندگاری و تغییر بوی عطر در طول روز میتونین اطلاع پیدا کنین.

حالا باید بدونیم از کدوم پرایمر استفاده کنیم؟


پرایمرمون براساس نوع پوست و نیاز پوست انتخاب میکنیم:
حالا باید بدونیم از کدوم پرایمر استفاده کنیم؟
  • اگر پوست خشکی دارید نگرانی اصلی شما هیدراته و مرطوب نگه داشتن پوستتونه
       افرادی که پوست خشک دارند باید پرایمر فوق العاده آبرسان امتحان کنند تا جذب پوستشون بشه و اونو مرطوب نگه داره
  • اگر پوست چرب دارید از اونجا که این نوع پوست سبوم اضافی تولید میکنه
         یک پرایمر مات کننده نیاز پوستتونه برطرف میکنه و باعث افزایش ماندگاری آرایشتون میشه
  • اگر پوست ترکیبی یا مختلط دارید برخی از نواحی صورتتون خشک و برخی چرب
        درچنین مواردی بهتره از دو پرایمر استفاده بشه یک پرایمر برای نواحی خشک و یک پرایمر برای نواحی چرب.

اشتباهات اصلی مردم در مورد پرایمینگ


اینکه بلافاصله بعد از پرایمر شروع به آرایش میکنن درحالی یک الی سه دقیقه اجازه بدن پرایمر خشک بشه بعد زیرا اینکار باعث ماسیدگی آرایش و کاهش لکه های پوستیشون میشه. اشتباه دیگه ای که مردم مرتکب میشن. پرایمری رو انتخاب میکنن که نیاز پوستشونه برطرف نمیکنه یک مات کننده نمیتونه نیاز پوست خشک برطرف کنه.

چند نکته که باید قبل از خرید پرایمرآرایشی بدونین!

اولین مرحله در خرید پرایمر، شناخت نوع پوست و نیازهای اونه. برخی از این محصولا بیشتر ویژگی‌های آبرسانی دارن و بعضیا ویژگی‌های مات کننده ای دارن. پوست خشک به پرایمرهای آبرسان نیاز داره، در حالی که پوست چرب باید از پرایمرهای مات کننده استفاده کنه. اما پوست نرمال هم می تونه از انواع پرایمرها استفاده کنه. با این حال، می‌تونین پرایمری با ویژگی‌های چندگانه انتخاب کنین که هم آبرسانی، هم مات کنندگی و هم تسریع در ریزش پودر را انجام بده.

دومین نکته در خرید پرایمر، عوامل محیطی هستش. اگه در شرایط آب و هوایی گرم و خشک زندگی می‌کنین، پرایمر با عامل ضد آفتاب بالا انتخاب کنین تا از پوستتون محافظت بشه. اما اگه در شرایط رطوبت بالا زندگی می‌کنین، پرایمر ضد چربی و ضد حساسیت انتخاب کنین تا جلوی بروز مشکلات پوستتون رو بگیره.

باز هم باید توجه کنین که هر پوست نیاز خاص خود به پرایمر داره. پوست های چرب و مختلط باید از پرایمرهای مات کننده و کنترل چربی استفاده کنن تا آرایششون در تمام روز از بین نره. پوست های خشک با پرایمرهای آبرسان و ترمیم کننده رو می تونن به عنوان یک گزینه مناسب انتخاب کنن. 

قیمت و خرید پرایمر 

این محصول شگفت‌انگیز به شما کمک می‌کنه تا پوستی تمیزتر و صاف‌تر راه‌اندازی کنین و آرایشتون ماندگارتر بشه.  با خرید پرایمر، ما معتقدیم که طولانی ترین زمان ماندگاری این پرایمرهای اورجینال در مدت زمان زیادی صورت شما را شفاف و درخشان می کنه و اصلا نمی ماسه.

سایت آسیون ارائه دهنده بهترین برندهای پرایمر موجود در بازار است تا با خیال راحت خریدی مطمئن را تجربه کنید. قیمت پرایمر آرایشی به عوامل زیادی بستگی دارد که براساس مدل و نوع برند متفاوت هستند و رنج متفاوتی را شامل می‌شوند. برندهای معتبر لوازم آرایشی از بهترین برندهای لوازم آرایش ایرانی هستند و فروشگاه اینترنتی آسیون به عنوان نماینده اصلی ارائه کننده این برندها می باشد. برای خرید اینترنتی انواع لوازم آرایش صورت اصل از برندهای معتبر دنیا با قیمت مناسب می توانید سفارشتان را به راحتی در سایت آسیون ثبت نمایید.

تمامی محصولات آرایشی و بهداشتی در آسیون با تضمین اصالت کالا و تاییدیه وزارت بهداشت ارائه می شوند. پیشنهاد می کنیم که قیمت های منصفانه و رقابتی مجموعه ی آسیون را با سایر فروشندگان محصولات مراقبت از پوست مقایسه کنید تا از حسن نیت ما اطمینان حاصل کنید. در صورت بروز هر گونه مشکل در حین ثبت سفارش، می توانید از پشتیبانی فروش سایت نیز کمک بگیرید.

نحوه استفاده از پرایمر


به اندازه یک عدس از پرایمر برمیدارید و اونو با انگشتتون کل صورتتون پخش میکنید و اگه پوست چرب دارید روی ناحیه تیزونتون بیشتر پرایمر میزنید.

تو ویدیو هر چی از پرایمر بخواینو توضیح دادیم از اونجا که این ویدیو از تو یوتیوب پخش میشه نیازه وی پی ان تون روشن باشه

شما بگید از کدوم پرایمر استفاده کردید و راضی بودید؟!؟

یک نظر در “ناگفته های پرایمر که باید بدانید!

  1. راضیه رادپور گفت:

    خیلی مفید و کاربردی بود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *